کد خبر : 1286129 | 09 آذر 1394 ساعت 10:22 | 8.7K بازدید | 8 دیدگاه

باید گل دوم را به سپاهان می زدیم

گودرزی: سپاهان همیشه سپاهان است

هافبک گسترش فولاد با گل 3 امتیازی که مقابل سپاهان به ثمر رساند در پیروزی تیمش نقش بسزایی داشت.

گودرزی: سپاهان همیشه سپاهان است
به گزارش "ورزش سه"، شهرام گودرزی در مورد پیروزی مقابل سپاهان اصفهان گفت: بازی با سپاهان خوب بود، بازی سختی را پشت سر گذاشتیم به هر حال در سال های اخیر سپاهان یک پای قهرمانی بوده. بازی را خوب شروع کردیم و زود هم به گل رسیدیم. تمام بچه ها توانستند تمام برنامه های کادرفنی را انجام دهند توانستیم به خوبی 3 امتیاز را کسب کنیم.

او در مورد گل سه امتیازی که به ثمر رساند رساند ادامه داد: گلم زحمت تمام بچه ها بود و من فقط تمام کننده بودم و همه زحمت کشیدند تا این 3 امتیاز تا پایان بازی حفظ شود و همین طور هم شد. البته می توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما مهم نیست چه کسی گل بزند، مهم برد تیم است. در کل هم سپاهان خوب بازی کرد و هم ماف بازی قشنگی بود و نتیجه اش کسب 3 امتیاز از سمت ما بود.

این بازیکن در مورد جایگاهشان در جدول نظرش را اینگونه بیان کرد: شرایطمان در جدول خوب است و جزو تیم های بالای جدولی هستیم. باید تمام توانمان را بگذاریم تا بهترین جایگاه را کسب کنیم.

هافبک گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که پیروزی شان در بازی مقابل سپاهان به این قضیه ربط نداشت که این تیم اخیرا ضعیف شده است می گوید: سپاهان همیشه شخصیت قهرمانی دارد و آنها هم همانطور که گفتم خوب فوتبال بازی کردند و پیروزی ما ربطی به این قضیه ندارد چون سپاهان همیشه سپاهان است.

گودرزی در پایان در مورد تعطیلی 15 روز لیگ افزود: صحبت کردن در مورد این قضیه دیگر فایده ای ندارد، مجبوریم با این شرایط بسازیم و دوباره بدنسازی کنیم.

دیدگاه‌ها